Využijte akci 50% zpět z každých 10.000 Kč nákupu nábytku. Jen do neděle 23. 9. 2018. Více zde.

 

Nejčastější dotazy ohledně nákupu na eshopu

 

Jsou ceny zboží při nákupu on–line stejné jako ceny v obchodních domech?

Ano, jsou většinou stejné.
Rozdílné ceny mohou být pouze v omezených a unikátních případech. 
Optickou výjimku tvoří časově omezené slevové akce.
- Z provozních důvodů není možné při časově omezené slevové akci měnit cenovky zboží na prodejně. Pokud taková akce probíhá, skutečnou cenu zboží vám ochotně vypočítá prodejce.
- Příklad: Probíhá časově omezená akce „30% sleva na sedací soupravy“. Sedací souprava, která běžně stojí 10 000 kč, bude tedy stát 7 000 kč a to na obchodním domě i na e-shopu, nicméně cenovka na obchodním domě může stále říkat 10 000 kč. Pokud se jí ale rozhodnete koupit, nebo se jenom zeptáte, prodejce vám jí ochotně nacení i prodá za 7 000 kč.

Proč nejde některé zboží zakoupit on–line?

A) Malé zboží: Svítidla, koberce, nebo dekorace v tuto chvíli na e-shopu koupit nejdou.
B) Kuchyně na míru, sedačky na míru: Tyto jsou na webu k nahlédnutí, skutečnou objednávku je ale potřeba učinit na obchodním domě, aby se zajistila vaše 100% spokojenost, související s exklusivitou tohoto sortimentu. 

Jaké jsou možnosti platby?

Dočtete se v tomto článku o nakupování na e-shopu Sconto.

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav Vaší objednávky Vám ochotně sdělí naši pracovníci zákaznického servisu na některé z našich infolinek, ať už telefonicky nebo mailem.

Mohu měnit objednávku poté, co jsem ji již odeslal? Případně jak?

Napište na naši zákaznickou podporu – info@sconto.cz. Ideálně můžete přeposlat potvrzující e-mail, který jste obdrželi po objednávce s poznámkou, že si přejete objednávku zrušit, případně upravit a jak. Nebudete potom muset vypisovat číslo objednávky a další informace ručně.

Vzhledem ke složitosti celého procesu může být lepší variantou objednávku stornovat a založit znovu. Stornování objednávky lze ovšem pouze, pokud ještě nebyla předána dopravci.

Co dělat, když mi nedorazila kompletní objednávka - chybějí šroubky nebo desky?

A) Chybí drobná součástka

Pokud při montáži zjistíte, že Vám chybí nějaká drobná součástka, například část kování jako pant, úchytka, nebo vrut, vězte, že na všech našich obchodních domech máme zásoby drobných částí kování a je tedy pravděpodobné, že se nám tento problém podaří vyřešit okamžitě, bez nějakého papírování a zdržování. Napřed se ale s plánem v ruce ujistěte, že jí tam opravdu mají, stačí zavolat na tyto tel. čísla.

Do daného obchodního domu Sconto je pak ideální si vzít montážní plánek nebo vzorek (například – mám 3 šroubky místo 4, vezmu si 1 s sebou pro porovnání), spolu s vaším nákupním dokladem.

Pokud nebydlíte v nejbližším okolí našeho obchodního domu, můžete vyplnit reklamační protokol a reklamace se ihned dostane k reklamačnímu technikovi, který to s vámi vyřeší.

B) Chybí mi velký díl
V případě, že v balení chybí větší součástka nebo díl, například chybí celá deska, bude potřeba tento díl, respektive jeho nepřítomnost, reklamovat. Jak na to se dočtete zde

Chci si objednat zboží přes internetový obchod a vyzvednout si ho osobně na prodejně.

To není vůbec problém! Ve druhém kroku košíku – doprava a platba stačí zadat „osobní vyzvednutí“ a vybrat si prodejnu dle vlastního uvážení. 

Zboží není skladem, jak dlouho bude trvat jeho doručení?

Orientační informace o dostupnosti zjistíte snadno – u zboží samotného stačí najet na řádek dostupnost produktu – Skladem – zobrazí se vám informační bublina, která vám sdělí orientační dobu, za jakou bude vaše zboží dostupné a na které prodejně.

Pokud objednáváte online, bude většina zboží, které je skladem na kterékoli pobočce, doručeno do 14 dnů.

U zboží, které je označeno jako „není skladem“ je obvyklá dostupnost 4-6 týdnů. Pro bližší informaci kontaktujte prosím náš zákaznický servis na telefonních infolinkách.

Jde rezervovat zboží na e-shopu?

V tuto chvíli bohužel nejde.

Expedice, doručení zboží a vynáška.

Ceník dopravy je k nahlédnutí zde. Cena doručení zboží se řídí hodnotou nákupu, vypočítává se automaticky ve druhém kroku košíku.

Velice doporučujeme použít poznámku ve třetím kroku košíku, kam můžete vyplnit specifika doručení – například třetí patro bez výtahu, obývací pokoj rodinného domu a podobně. Tamtéž prosím vyplňte, jestli máte zájem o montáž nábytku profesionálem.

Na základě uvedených informací budete kontaktováni zaměstnancem Sconto, který s vámi probere podrobnosti, včetně ceny za vynášku a montáž. 

Kontrola zboží při jeho převzetí od řidiče.

Ačkoli se snažíme zajistit kvalitu doručení tak, aby se nikdy nic nepoškodilo, výjimečně se něco při dopravě bohužel poškodí. Pokud pojmete podezření, například vidíte otlučenou krabici, jednoduše dodávku nepřebírejte. Dopravci řekněte, že o tento kus nemáte zájem, ten ho opět naloží a odveze zpět k nám.  

Naše zákaznická podpora vás poté bude kontaktovat a domluví s vámi další postup.

Odstoupení od smlouvy.

Tomu věnujeme samostatný článek, který najdete zde

Jak se stát členem SCONTO Clubu?

Velice snadno!

A) Na prodejně: Stačí zmínit, že máte zájem o vstup do Sconto Clubu před tím, než prodejce zadá koupi do systému. Pak jenom vyplníte krátký dotazník a ihned vás v našem clubu rádi přivítáme. 

B) Na e-shopu při nákupu: Ve třetím kroku košíku stačí nechat zatržítko „Chci se stát, nebo již jsem členem SCONTO Clubu." 

C) Na e-shopu před nákupem: V horní části libovolné stránky uprostřed najdete PŘIHLÁSIT. Stačí kliknout a pak vybrat možnost Registrovat. 

Pro více informací pokračujte na informace o SCONTO Club.

Chci reklamovat zboží.

Pokračujte na kompletní informace o reklamacích 

Může objednávku vyzvednout někdo jiný než zákazník, který si vyzvednutí objednal?

A) V případě, že se jedná o osobní vyzvednutí na obchodním domě, je potřeba znát číslo smlouvy a prokázat se průkazem totožnosti.

B) V případě, že se jedná o doručení, je potřeba toto uvést v poznámce při zadávání objednávky i s kontaktem na osobu, která bude zboží přebírat.

Jak zjistím, zda se mé peníze připsaly na váš účet?

Jakmile dojde k připsání Vaší částky na náš účet, bude Vás kontaktovat náš pracovník z dopravy, aby s Vámi domluvil doručení zboží. Pokud máte smlouvu s osobním odběrem, budete o připsání vaší platby informováni naším pracovníkem a vyzváni k odběru zboží.

Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Obvyklá doba expedice je do 14 dnů. O vyřízení objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu nebo přímo našimi pracovníky.

Nechci zasílat akční nabídky. Jak to mám provést?

A) Napište nám na info@sconto.cz 

B) Přímo v e-mailu s akční nabídkou ve vaší schránce. Na jeho konci je v patičce možnost odhlášení

Mám zájem o splátkový prodej, ale chci objednávku přes e-shop.

V tuto chvíli bohužel není tento způsob možný. Zeptejte se na prodejně na možnosti úvěru pro vás. Informace o nákupu na splátky.

Nemohu se dovolat na infolinku

A) Když je obsazeno / nezvedají: Prosíme, buďte trpěliví. Pokud se nemůžete dovolat, pravděpodobně to znamená, že se naše zákaznická podpora právě snaží pomoci někomu k jeho plné spokojenosti, stejně tak, jako to očekáváte vy. 
B) Využijte email: info@sconto.cz. Je přímo určen pro informování zákazníků. 
C) Chcete reklamovat, případně se zeptat na reklamace: Pokračujte na kompletní informace o reklamacích 

Co musí obsahovat zásilka, kterou odesílám na reklamační oddělení?

Podrobné informace jsou k dispozici zde