Nejčastější dotazy ohledně nákupu na obchodních domech Sconto

 

Kde můžete najít obchodní domy Sconto?

Podívejte se na náš přehled obchodních domů Sconto

Můžete mi pomoci s naplánováním a zařízením mojí domácnosti?

Určitě. Stačí přijít na jakýkoli obchodní dům Sconto. Celá expozice je rozdělena podle místností, jako jídelna, kuchyně, obývací pokoj a podobně. V každé části najdete ochotné prodejce, kteří vám rádi pomohou domácnost naplánovat. Stačí si přinést plán kvůli rozměrům. 

Proč se stává, že některý výrobek není na skladě?

Zájem našich zákazníků se snažíme předvídat - pokud dáváme produkt do akce, vždy se ujistíme, že máme dostatečné zásoby - někdy se ale vyprodá určitý nábytek rychleji, než jsme odhadovali. 

Můžeme u vás zakoupit zboží na splátky?

Ano, je to možné. Pro více informací následujte sem.

Kam se mám obrátit, pokud potřebuji montáž?

Na každém obchodním domě najdete u vchodu či východu místo, označené „Doprava a montáž.“ Tam můžete zamířit s vaší kupní smlouvou hned po zaplacení zboží a na doručení a montáži se domluvit.

Jakým způsobem mohu platit?

Na prodejně můžete platit hotově nebo platební kartou přímo u pokladny. Pokud máte zájem o platbu bankovním převodem, je to také možné - u pokladny vám vystaví fakturu. Zboží bude vydáno po jejím úplném zaplacení. 

Kam se obrátit v případě stížnosti?

Pokud se stížnost týká našeho obchodního domu, kde došlo k dané nepříjemné události, doporučujeme se obrátit na informace daného obchodního domu a to e-mailem nebo telefonicky. Kontakty na obchodní domy Sconto.
Pro ostatní stížnosti využijte e-mailu info@sconto.cz naší zákaznické podpory.
Pokud se stížnost týká zboží, využijte reklamační protokol.

Je na vašich stránkách veškerý sortiment, který prodáváte?

Na našich stránkách najdete téměř kompletní nabídku nábytku. Na e-shopu zatím nemáme bytové doplňky, kuchyňské potřeby, osvětlení, koberce, zrcadla a obrazy.

Jakým způsobem mohu řešit reklamace nebo stížnosti?

Každý obchodní dům má svoje vlastní reklamační oddělení, které funguje po celou otevírací dobu. Reklamaci můžete zaslat i prostřednictvím našeho webového reklamačního protokolu a naši pracovníci Vás budou kontaktovat a informovat Vás o řešení reklamace. Není tedy nutné nikam jezdit a vozit reklamovaný nábytek na pobočku. Vice informací.

V jaké formě dostanu u vás zakoupené zboží?

Nábytek dodáváme rozložený, balený převážně v papírových kartonech.

Dá se někde zjistit, jaké rozměry má konkrétní zboží v přepravních obalech?

Snažíme se rozměry balení uvádět v popisu zboží online. Pokud tam ve vyjímečných případech nejsou, stačí se obrátit na info@sconto.cz. 

Na koho se mohu obrátit, pokud mám nějaký dotaz?

Zkuste začít na stránce FAQ. Pokud tam nenajdete odpověď, směřujte dotazy na náš zákaznický servis e-mailem na info@sconto.cz. Odpovíme vám v co nejkratší lhůtě. Můžete využít i jednotlivé infolinky našich obchodních domů.

Jaké jsou dodací lhůty nábytku?

Většinu výrobků máme na skladě. Samozřejmě se může stát, že něco v konkrétním skladu momentálně chybí, podobné je to v případě, že zákazník požaduje jinou barvu nebo potah, který vedeme jako katalogový výrobek. Pak je dodací lhůta závislá na konkrétním dodavateli. Obecně platí, že doba dodání je v takových případech 6 až 10 týdnů.

Prodáváte kuchyně i se spotřebiči?

Pokud máte zájem, můžete si u nás při plánování kuchyně vybrat z široké nabídky spotřebičů různých značek. Patří mezi ně výrobky Electrolux, AEG, Elica, Concept, Beko, PHILCO, NARDI, Whirlpool nebo Franke.