Domů / Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Připravili jsme pro vás přehled často kladených otázek a odpovědí, případně informací o tom, kde odpovědi na vaše otázky naleznete. Máte-li jakýkoliv jiný dotaz, neváhejte nás kontaktovat, rádi na něj odpovíme.

Objednávka

Jak zjistím stav své objednávky?
Stav vaší objednávky můžete kdykoliv ověřit v záložce STAV OBJEDNÁVKY na domovské stránce e-shopu.
Jak mohu provést změny v již vytvořené objednávce?
Napište na naši zákaznickou podporu a sdělte nám, o jakou úpravu máte zájem. Výjimkou je změna registrace nákupu ze soukromé osoby na firmu a obráceně. Promyslete prosím, jaké údaje vyplníte, později nebude možné je změnit.
Potřebuji pomoc s vytvořením objednávky.
Naši pracovníci zákaznického servisu vás na některé z našich infolinek ochotně provedou celým procesem objednání na e-shopu. Při zadání objednávky na e-shopu je nutné, aby zákazník souhlasil se zněním všeobecných obchodních podmínek. Z toho důvodu nemůže objednávku vytvořit operátor zákaznického servisu po telefonu.
Potřebuji prodloužit dobu vyzvednutí zakoupeného zboží.
V případě, že potřebujete změnit termín odběru, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Společně se pokusíme najít nový termín, který bude plně vyhovovat vašim potřebám.
Chci stornovat objednávku.
Vaši objednávku můžete stornovat telefonicky nebo mailem na některé z našich infolinek.
Jak mám postupovat při odstoupení od kupní smlouvy?
Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-snopu naleznete v sekci ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
Je možné rezervovat zboží na obchodním domě?
Zboží si můžete rezervovat vytvořením e-shopové objednávky s osobním vyzvednutím na zvoleném obchodním domě. O stavu vaší objednávky vás budeme informovat emailem. Jakmile bude zboží připraveno, obdržíte výzvu k odběru. Nejezděte si pro zboží dříve, než obdržíte tuto výzvu, nemuselo by být připraveno. Při vyzvednutí budete potřebovat číslo vaší kupní smlouvy nebo objednávky. Zboží pro vás rezervujeme po dobu 14 ti dnů od obdržení výzvy k odběru.

Produkty

Jak zjistím dostupnost zboží?
Dostupnost zboží je uvedena na našich stránkách pod každým produktem v části „Dostupnost na prodejnách“.
Mám otázky k technickým údajům produktu.
Technické údaje jsou uvedeny přímo u nabízeného produktu v odstavci „Popis a parametry“. U některých produktů naleznete v záložce „Ke stažení“ montážní návod, popř. typový plán. Pokud zde odpověď na vaši otázku nenajdete, doporučujeme vám návštěvu některého z obchodních domů, kde se vám budou věnovat vyškolení prodejci.
Jsou ceny zboží při nákupu on–line stejné jako ceny v obchodních domech?
V naprosté většině případů jsou ceny na e-shopu stejné jako v našich obchodních domech.
Jaké zboží nejde zakoupit on–line?
Některé zboží dostupné na obchodních domech nelze v současné době zakoupit on-line. Jedná se o zboží na míru - plánované kuchyně, některé druhy sedacích souprav apod. Tyto modely mohou být v našem e-shopu uvedené, případnou objednávku je ale třeba uskutečnit v některém z našich obchodních domů.
Jak správně pečovat o nábytek?
Doporučení pro správnou péči o nábytek naleznete v sekci PÉČE O NÁBYTEK.

Doprava a osobní odběr

Jaké jsou možnosti dodání?
Bližší informace k přepravě naleznete v sekci DOPRAVA.
Jak dlouho trvá dodání zboží?
Doba dodání se odvíjí od skladové dostupnosti objednaného zboží i zvoleného způsobu platby. Dostupnost zboží na jednotlivých prodejnách je uvedena v detailu produktu v záložce DOSTUPNOST NA PRODEJNÁCH.
 
Orientační dodací lhůtu také uvidíte po vložení produktu do košíku.
 
Předpokládaný termín dodání na vaši adresu nebo naskladnění na náš sklad vám následně zašleme v potvrzujícím emailu po vytvoření objednávky.
Mohu si objednat výnos do patra a montáž?
Pro e-shopové objednávky službu výnosu do patra či montáže nábytku nenabízíme.
Jak postupovat při změně způsobu dopravy.
Napište na naši zákaznickou podporu a sdělte nám, o jaký způsob dopravy máte zájem.
Kolik stojí doprava?
Cenu a podmínky dopravy naleznete v sekci DOPRAVA.
Potřebuji domluvit termín dodání.
Po expedici zboží vás bude přepravce informovat o termínu doručení. Přímo s přepravcem je poté možno dohodnout individuální termín.

Platba a faktura

Jaké jsou možnosti platby?
Bližší informace k platebním podmínkám naleznete v sekci PLATBA.
Potřebuji fakturu k mému nákupu.

Konečnou fakturu k vašemu nákupu vám automaticky zašleme v samostatném e-mailu po předání zásilky přepravci, případně po osobním odběru. Fakturu také najdete v historii objednávek ve svém zákaznickém účtu, kde si ji můžete stáhnout. Pokud chcete fakturu na firmu, nezapomeňte v objednávce vyplnit správné údaje, později nebude možné je změnit.

Jak mám postupovat při změně způsobu platby?
Kontaktujte nás na naší zákaznické lince a sdělte nám, o jakou změnu způsobu platby máte zájem.
Jak sjednat splátkový prodej?
Jaké jsou finanční limity pro nákup zboží na splátky?
Minimální výše nákupu je 1 000 Kč při nákupu na e-shopu a 2 000 Kč v prodejně.
 
Kdo může o úvěr žádat?
Fyzická osoba starší 18 let, která má zajištěn pravidelný a trvalý zdroj příjmů.
 
Mám zaručeno, že úvěr dostanu?
K poskytování úvěrů přistupujeme zodpovědně a Home Credit jej poskytuje až po řádném posouzení splnění všech potřebných podmínek každého žadatele.
 
Potřebuji doklad o příjmu?
Ano, pro doložení příjmu je potřeba (např. potvrzení o výši příjmu, výpis z účtu, daňové přiznání, důchodový výměr, výplatní pásky s pracovní smlouvou nebo rozhodnutí o přiznání odměny pěstouna).
 
Je možné odstoupit od úvěrové smlouvy?
Ano, do 14 dní od jejího podpisu, a pokud do měsíce od jejího podpisu vrátíte půjčené peníze, nebude vám Home Credit dokonce účtovat žádné úroky.
 
Kdy mi bude doručeno vybrané zboží?
Zboží vám odešleme co nejdřív od chvíle, kdy bude úvěr schválen a splátková společnost Home Credit bude mít od vás podepsanou smlouvu se všemi potřebnými doklady.
 
Mohu úvěr splatit předčasně?
Ano. Pro předčasné splacení úvěru nebo mimořádné platby splátek raději předem kontaktujte klientskou linku společnosti Home Credit na čísle 542 100 100.
 
Jsem občanem členské země EU. Mohu u vás nakoupit na splátky?
Ano, splátky jsou u nás dostupné také pro občany členských států EU. Přesné podmínky vám telefonicky sdělí na klientské lince Home Creditu na čísle 542 100 100.


Více informací naleznete zde.

Naše obchodní domy

Jaká je otevírací doba a kontakt na obchodní domy?
Aktuální otevírací dobu a kontakt na naše obchodní domy naleznete v sekci PRODEJNY.
Potřebuji naplánovat kuchyň.
Služby spojené s plánováním kuchyní naleznete v sekci KUCHYNĚ NA MÍRU.
Je možné rezervovat zboží na obchodním domě?
Zboží si můžete rezervovat vytvořením e-shopové objednávky s osobním vyzvednutím na zvoleném obchodním domě. O stavu vaší objednávky vás budeme informovat emailem. Jakmile bude zboží připraveno, obdržíte výzvu k odběru. Nejezděte si pro zboží dříve, než obdržíte tuto výzvu, nemuselo by být připraveno. Potřebovat budete číslo vaší kupní smlouvy nebo objednávky. Zboží pro vás rezervujeme po dobu 14 ti dnů od obdržení výzvy k odběru.

Akce

Nejde mi uplatnit slevový kód na e-shopu.
Nejde-li vám uplatnit slevový kód, zkontrolujte prosím, zda produkty v nákupním košíku už nejsou zlevněné. Slevy se nevztahují na zboží z aktuálního reklamního letáku, služby, kuchyňské spotřebiče, dřezy, vodovodní baterie a na již jinak zlevněné zboží. Slevy nelze sčítat. Slevový kód platí 30 dní.
Chci se dozvědět bližší informace o právě probíhajících akcích.
Informace o aktuálně nabízených akcích naleznete na našich webových stránkách v sekci AKCE.
Na jaké produkty nelze uplatnit slevu?
Sleva se počítá z běžných cen a lze ji využít pouze u zboží, pro které byla stanovena klubová SCONTO cena. Nevztahuje se na zboží v aktuálním akčním letáku a označené jako výprodej nebo cenový hit. Akce se vztahuje pouze na nově uzavřené kupní smlouvy. Slevy nelze sčítat. Akci není možné kombinovat s jinou marketingovou akcí společnosti SCONTO Nábytek. 
Co je to SCONTO klub?
Více o výhodách našeho SCONTO klubu naleznete v sekci SCONTO CLUB.

Reklamace

Jak mám postupovat při vznesení reklamace?
Jak postupovat při vznesení reklamace naleznete v sekci REKLAMACE.
V balení chybí montážní návod.
Pokud jste nenašli montážní návod v některém z balení produktu, naleznete jej v našem e-shopu na stránce produktu v záložce „Ke stažení“. Případně kontaktujte naše reklamační oddělení a naši pracovníci vám montážní návod obratem zašlou.
Jak mám postupovat při výměně zboží?
Při nevhodně zvoleném produktu máte u nákupu přes e-shop možnost odstoupit od kupní smlouvy a produkt na vlastní náklady vrátit zpět na nejbližší pobočku. Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-snopu naleznete v sekci ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
Jak mám postupovat při vrácení zboží a odstoupení od kupní smlouvy?
Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-snopu naleznete v sekci ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
Kontaktní formulář Máte jiné dotazy?
Napište nám!
Napište nám
Zákaznický servis telefon
+420 225 510 000 pondělí - neděle 8 - 18 h
Zákaznický servis telefon