Využijte akci 50% zpět z každých 10.000 Kč nákupu nábytku. Jen do neděle 23. 9. 2018. Více zde.

 

Reklamace - jak postupovat při reklamaci zboží SCONTO

 

Co dělat v případě zjištění vad výrobku

  • Vždy si uschovejte doklad o nákupu výrobku a připravte si ho před tím, než nás kontaktujete.
  • V případě, že zjistíte jakékoli poškození nebo vadu na Vašem výrobku, nepokračujte dále v montáži a kontaktujte pracovníky našeho reklamačního oddělení telefonicky na pobočku, kde jste provedli nákup (kontakty níže), případně prostřednictvím e-mailu: reklamace@sconto.cz
  • Naši pracovníci Vám poradí, jak postupovat dále.
  • Není zapotřebí výrobek / díl nikam vozit předtím, než kontaktujete reklamační oddělení.
  • Podívejte se na nejčastější otázky týkající se reklamací - FAQ reklamací odpovídá na všechny obvyklé otázky. 

Jak reklamovat 

A) Jednoduše vyplňte následující formulář:

Protokol se k nám dostane prakticky okamžitě. Nejpozději do tří dnů vás kontaktujeme a dohodneme se na řešení Vaší reklamace.

B) Zaslání reklamace poštou / e-mailem

  • Na centrální e-mail reklamace@sconto.cz, nebo e-mailem na pobočku, kde došlo k vydání vadného kusu. Kontakty níže. 
  • Poštou na pobočku, kde došlo k vydání vadného kusu. Adresy poboček.

Ideální je, když v případě zaslání reklamace vyznačíte vadný díl přímo do montážního návodu a ten nám pošlete spolu s reklamací, urychlí to celý proces reklamace.

C) Osobně na obchodním domě

V každém případě je nutné reklamaci uplatnit písemně – není tedy možné telefonické nahlášení reklamace! Při telefonickém nahlášení reklamace byste o podání reklamace neměli žádný doklad.

Co musí obsahovat reklamace

Pokud reklamujete, ať už osobně, poštou, či e-mailem, musí vaše zpráva obsahovat: Číslo smlouvy, jméno a přímení, telefon, e-mail, název zboží, popis závady a případně fotografie. 

Kontakty na reklamační oddělení

Centrální e-mail pro účely reklamací
reklamace@sconto.cz

Stodůlky           
+420 482 362 406

Ostrava                   
+420 482 362 406

Černý most
+420 284 006 203

Brno  
+420 482 362 406 

Ústí nad Labem
+420 482 362 406

Liberec
+420 482 362 406

České Budějovice    
+420 482 362 406

Hradec Králové
+420 482 362 406

 

FAQ - Nejčastější otázky týkající se reklamací, kvality výrobků, zpracování…

Pravidla pro správné používání nábytku, pokyny k údržbě a čištění

Reklamační řád

On-line reklamační protokol