Domů / Reklamace

Reklamace

 

Jak zboží reklamovat?

Reklamaci je možné podat pouze písemnou formou. Telefonické nahlášení reklamace není možné.

 

Online formulář

Po vyplnění reklamačního protokolu Vás budeme kontaktovat s řešením Vaší reklamace.

Poštou

  • Poštou ideálně na pobočku, kde došlo k vydání vadného kusu - adresy poboček.
  • Případně na sídlo společnosti.
  • Reklamační formulář ke stažení zde.

Osobně na obchodním domě

Osobně na kterékoli naší prodejně v ČR. Naopak telefonické nahlášení reklamace není možné – vždy je třeba reklamaci sepsat. Tento dokument pak slouží pro doložení reklamace.
V případě zaslání reklamace nám velmi pomůže, pokud vyznačíte vadný díl přímo do montážního návodu a ten nám pošlete spolu s reklamací. Urychlí to celý proces reklamace.
  

Postup při reklamaci zboží

  • Nezapomeňte si prosím uchovat doklad o nákupu výrobku v prodejnách nebo na e-shopu SCONTO. Ještě než nás kontaktujete, doklad si prosím připravte. Zjednodušíte tak naši vzájemnou komunikaci.
  • Pokud zjistíte jakoukoliv vadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží. Kontaktujte prosím pracovníky reklamačního oddělení. Reklamaci můžete podat také přes on-line formulář, poštou nebo osobně na kterékoli naší prodejně v ČR.
  • Zboží ani jeho části není třeba nikam vozit. Nejprve kontaktujte reklamační oddělení, kde se s pracovníky domluvíte na dalším postupu.
 

Reklamace musí obsahovat

Ať už reklamujete osobně, on-line formulářem nebo poštou, součástí Vaší žádosti musí být následující údaje:
 

  • Číslo smlouvy
  • Jméno a příjmení
  • Telefon, e-mail
  • Název zboží
  • Popis závady
  • Případně ilustrující fotografie
 

Kontakty na reklamační oddělení


Pro kontaktování reklamačního oddělení využijte náš on-line formulář. 

Telefonní číslo na centrální reklamace
+420 225 510 169

Jsme tu pro Vás každý den!
Po-Ne 8:00 - 18:00 

Další informace

  • Pravidla pro správné používání nábytku, pokyny k údržbě a čištění
Reklamační řád

On-line reklamační protokol