Domů / Zákaznický servis / Dotaz k objednávce

Dotaz k objednávce

Nehledáte náhodou?

Jak zjistím stav své objednávky?
Stav vaší objednávky můžete kdykoliv ověřit v záložce STAV OBJEDNÁVKY na domovské stránce e-shopu.
Jak mohu provést změny v již vytvořené objednávce?
Napište na naši zákaznickou podporu a sdělte nám, o jakou úpravu máte zájem. Výjimkou je změna registrace nákupu ze soukromé osoby na firmu a obráceně. Promyslete prosím, jaké údaje vyplníte, později nebude možné je změnit.
Potřebuji pomoc s vytvořením objednávky.
Naši pracovníci zákaznického servisu vás na některé z našich infolinek ochotně provedou celým procesem objednání na e-shopu. Při zadání objednávky na e-shopu je nutné, aby zákazník souhlasil se zněním všeobecných obchodních podmínek. Z toho důvodu nemůže objednávku vytvořit operátor zákaznického servisu po telefonu.
Potřebuji prodloužit dobu vyzvednutí zakoupeného zboží.
V případě, že potřebujete změnit termín odběru, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Společně se pokusíme najít nový termín, který bude plně vyhovovat vašim potřebám.
Chci stornovat objednávku.
Vaši objednávku můžete stornovat telefonicky nebo mailem na některé z našich infolinek.
Jak mám postupovat při odstoupení od kupní smlouvy?
Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-snopu naleznete v sekci ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
Je možné rezervovat zboží na obchodním domě?
Zboží si můžete rezervovat vytvořením e-shopové objednávky s osobním vyzvednutím na zvoleném obchodním domě. O stavu vaší objednávky vás budeme informovat emailem. Jakmile bude zboží připraveno, obdržíte výzvu k odběru. Nejezděte si pro zboží dříve, než obdržíte tuto výzvu, nemuselo by být připraveno. Při vyzvednutí budete potřebovat číslo vaší kupní smlouvy nebo objednávky. Zboží pro vás rezervujeme po dobu 14 ti dnů od obdržení výzvy k odběru.