Jak zboží reklamovat?
Reklamaci je možné podat pouze písemnou formou. Telefonické nahlášení reklamace není možné.



Online formulář
Poštou
- Poštou ideálně na pobočku, kde došlo k vydání vadného kusu - adresy poboček.
- Případně na sídlo společnosti.
- Reklamační formulář ke stažení zde.
Osobně na obchodním domě
Postup při reklamaci zboží
- Nezapomeňte si prosím uchovat doklad o nákupu výrobku v prodejnách nebo na e-shopu SCONTO. Ještě než nás kontaktujete, doklad si prosím připravte. Zjednodušíte tak naši vzájemnou komunikaci.
- Pokud zjistíte jakoukoliv vadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží. Kontaktujte prosím pracovníky reklamačního oddělení. Reklamaci můžete podat také přes on-line formulář, poštou nebo osobně na kterékoli naší prodejně v ČR.
- Zboží ani jeho části není třeba nikam vozit. Nejprve kontaktujte reklamační oddělení, kde se s pracovníky domluvíte na dalším postupu.
Reklamace musí obsahovat
Ať už reklamujete osobně, on-line formulářem nebo poštou, součástí Vaší žádosti musí být následující údaje:
-
Číslo smlouvy
-
Jméno a příjmení
- Telefon, e-mail
- Název zboží
- Popis závady
- Případně ilustrující fotografie
Kontakty na reklamační oddělení
Pro kontaktování reklamačního oddělení využijte náš on-line formulář.
Telefonní číslo na centrální reklamace
+420 225 510 169
Jsme tu pro Vás každý den!
Po-Ne 8:00 - 18:00
Další informace
- Pravidla pro správné používání nábytku, pokyny k údržbě a čištění
- Přejít na stránky péče o nábytek
- Přejít na stránky reklamačního řádu
On-line reklamační protokol
- Přejít na stránky reklamačního protokolu