Nejčastější dotazy
Jsou ceny zboží při nákupu on–line stejné jako ceny v obchodních domech?
Ano, v naprosté většině případů jsou ceny na e-shopu stejné jako v našich obchodních domech.Jaké zboží nejde zakoupit on–line?
Některé zboží dostupné na obchodních domech nelze v současné době zakoupit on-line. O jaké zboží se jedná?
- Malé zboží – svítidla, koberce, dekorace apod.
- Zboží na míru - plánované kuchyně, některé druhy sedacích souprav apod. Tyto modely mohou být v našem e-shopu uvedené, případnou objednávku je ale třeba uskutečnit v některém z našich obchodních domů.
Jaké jsou možnosti dopravy a platby?
O možnostech dopravy a platby se dočtete zde.
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky Vám ochotně sdělí naši pracovníci zákaznického servisu na některé z našich infolinek - telefonicky nebo mailem.
Mohu měnit objednávku poté, co jsem ji již odeslal? Případně jak?
Napište na naši zákaznickou podporu – info@sconto.cz - ideálně přepošlete potvrzující e-mail, který jste obdrželi po objednávce a sdělte, o jakou úpravu máte zájem.
Kdy mohu objednané zboží očekávat?
Pokud zvolíte osobní odběr v některém z našich obchodních domů a vybraný sortiment je na zvolené prodejně skladem, můžete si ho vyzvednout již krátce po zadání objednávky. V případě, že je zboží třeba převézt z externího skladu, obvykle objednávku expedujeme do 14 dní. Pokud zboží není na žádném z našich skladů, zjistíte orientační dodací dobu u jednotlivých modelů.
Chci reklamovat zboží
Veškeré informace vztahující se k reklamaci zboží najdete zde.
Odstoupení od smlouvy
Možnosti odstoupení od smlouvy jsme shrnuli v samostatném textu, který najdete zde.