Oblíbené
Náš sortiment

Jsou ceny zboží při nákupu on–line stejné jako ceny v obchodních domech?

Ano, v naprosté většině případů jsou ceny na e-shopu stejné jako v našich obchodních domech.

Jaké zboží nejde zakoupit on–line?

Některé zboží dostupné na obchodních domech nelze v současné době zakoupit on-line. O jaké zboží se jedná?

  • Malé zboží – svítidla, koberce, dekorace apod.
  • Zboží na míru - plánované kuchyně, některé druhy sedacích souprav apod. Tyto modely mohou být v našem e-shopu uvedené, případnou objednávku je ale třeba uskutečnit v některém z našich obchodních domů.

Jaké jsou možnosti dopravy a platby?

O možnostech dopravy a platby se dočtete zde: https://www.sconto.cz/doprava-a-platba.

Kam se mám obrátit, pokud potřebuji výnos do patra a montáž?

Služby výnos a montáž zajišťuje přepravní společnost. Jakmile vás bude pracovník přepravní společnosti kontaktovat, aby s vámi domluvil termín dopravy, domluvte si s ním i tyto další placené služby. Cenu těchto služeb Vám sdělí také pracovník přepravní společnosti.

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav objednávky Vám ochotně sdělí naši pracovníci zákaznického servisu na některé z našich infolinek - telefonicky nebo mailem.

Mohu měnit objednávku poté, co jsem ji již odeslal? Případně jak?

Napište na naši zákaznickou podporu – info@sconto.cz - ideálně přepošlete potvrzující e-mail, který jste obdrželi po objednávce a sdělte, o jakou úpravu máte zájem.

Jak se stát členem SCONTO Clubu?

Staňte se členy SCONTO Clubu a nakupujte za zvýhodněné ceny. Jak se stát členem SCONTO Clubu?

A) Zakoupíte-li zboží na obchodních domech, asistent prodeje vám vždy nabídne možnost stát se členem Sconto Clubu ještě před tím, než zadá vaši objednávku do systému. Na pak místě vyplníte krátký dotazník a ihned se stáváte členem, čímž získáváte nárok na nákup za zvýhodněné ceny.

B) Při nákupu na e-shopu ve třetím kroku košíku zaškrtněte políčko „Chci se stát, nebo již jsem členem SCONTO Clubu." Na e-shopu se můžete zaregistrovat také před nákupem - v horní části stránky klikněte na tlačítko PŘIHLÁSIT, kde se budete moci zaregistrovat do SCONTO Clubu.

Více informací se dozvíte na stránce SCONTO Clubu.

Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Pokud zvolíte osobní odběr v některém z našich obchodních domů a vybraný sortiment je na zvolené prodejně skladem, můžete si ho vyzvednout již krátce po zadání objednávky. V případě, že je zboží třeba převézt z externího skladu, obvykle objednávku expedujeme do 14 dní. Pokud zboží není na žádném z našich skladů, zjistíte orientační dodací dobu u jednotlivých modelů.

Chci reklamovat zboží

Veškeré informace vztahující se k reklamaci zboží najdete zde.

Odstoupení od smlouvy

Možnosti odstoupení od smlouvy jsme shrnuli v samostatném textu, který najdete zde.

Váš nákupní košík
Momentálně nemáte v košíku vložené žádné zboží

E-shop SCONTO Nábytek vám přizpůsobujeme na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoli vypnout.