Domů / Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Pokud by se pro stejný účel použil smysluplný text, bylo by těžké hodnotit pouze vzhled, aniž by se pozorovatel nechal svést ke čtení obsahu. Pokud by byl naopak použit nesmyslný, ale pravidelný text (např. opakování „asdf asdf asdf…“), oko by při posuzování vzhledu bylo vyrušováno pravidelnou strukturou textu, která se od běžného textu liší.

Objednávka

Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky vám ochotně sdělí naši pracovníci zákaznického servisu telefonicky nebo emailem na některé z našich infolinek. Prosíme, abyste si předem připravili číslo vaší objednávky nebo kupní smlouvy.
Jak mohu provést změny v již vytvořené objednávce?
Napište na naši zákaznickou podporu a sdělte nám, o jakou úpravu máte zájem. Výjimkou je změna registrace z fyzické osoby na právnickou a obráceně. Promyslete prosím, jaké údaje vyplníte, později nebude možné je změnit.
Potřebuji pomoc s vytvořením objednávky.
Naši pracovníci zákaznického servisu vás na některé z našich infolinek ochotně provedou celým procesem objednání na e-shopu. Při zadání objednávky na e-shopu je nutné, aby zákazník souhlasil se zněním všeobecných obchodních podmínek. Z toho důvodu nemůže objednávku vytvořit operátor zákaznického servisu po telefonu.
Potřebuji prodloužit dobu vyzvednutí zakoupeného zboží.
Termín vyzvednutí zboží můžete prodloužit telefonicky nebo e-mailem na některé z našich infolinek.
Chci stornovat objednávku.
Vaši objednávku můžete stornovat telefonicky nebo mailem na některé z našich infolinek.
Jak mám postupovat při odstoupení od kupní smlouvy?
Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-snopu naleznete v sekci ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
Je možné rezervovat zboží na obchodním domě?
Zboží si můžete rezervovat vytvořením e-shopové objednávky s osobním vyzvednutím na zvoleném obchodním domě. O stavu vaší objednávky vás budeme informovat emailem. Jakmile bude zboží připraveno, obdržíte výzvu k odběru. Nejezděte si pro zboží dříve, než obdržíte tuto výzvu, nemuselo by být připraveno. Při vyzvednutí budete potřebovat číslo vaší kupní smlouvy nebo objednávky. Zboží pro vás rezervujeme po dobu 14 ti dnů od obdržení výzvy k odběru.

Produkty

Jak zjistím dostupnost zboží?
Dostupnost zboží na jednotlivých prodejnách je uvedena v e-shopu na stránce nabízeného produktu.
Mám otázky k technickým údajům produktu.
Technické údaje jsou uvedeny přímo u nabízeného produktu v odstavci „Popis a parametry“. U některých produktů naleznete v záložce „Ke stažení“ montážní návod, popř. typový plán. Pokud zde odpověď na vaši otázku nenajdete, doporučujeme vám návštěvu některého z obchodních domů, kde se vám budou věnovat vyškolení prodejci.
Jsou ceny zboží při nákupu on–line stejné jako ceny v obchodních domech?
V naprosté většině případů jsou ceny na e-shopu stejné jako v našich obchodních domech.
Jaké zboží nejde zakoupit on–line?
Některé zboží dostupné na obchodních domech nelze v současné době zakoupit on-line. O jaké zboží se jedná?
Drobné bytové doplňky - svítidla, koberce, dekorace apod.
Zboží na míru - plánované kuchyně, některé druhy sedacích souprav apod. Tyto modely mohou být v našem e-shopu uvedené, případnou objednávku je ale třeba uskutečnit v některém z našich obchodních domů.
Jak správně pečovat o nábytek?
Doporučení pro správnou péči o nábytek naleznete v sekci PÉČE O NÁBYTEK.

Doprava a osobní odběr

Jaké jsou možnosti dodání?
Bližší informace k přepravě naleznete v sekci DOPRAVA A PLATBA.
Jak dlouho trvá dodání zboží?
Zboží, které je skladem, předáme přepravci, který Vám následně doručí zásilku zpravidla do 5 pracovních dnů. V případě platby převodem expedujeme zboží po připsání platby na náš účet.
 
Poskytuje dopravce služby jako výnos do patra a montáž?
Na některé z našich infolinek vám rádi předáme kontakt na přepravce, se kterým se můžete individuálně domluvit na rozsahu nabízených služeb.
Jak postupovat při změně způsobu dopravy.
Napište na naši zákaznickou podporu a sdělte nám, o jaký způsob dopravy máte zájem.
Kolik stojí doprava?
Cenu a podmínky dopravy naleznete v sekci DOPRAVA A PLATBA.
Potřebuji domluvit termín dodání.
Po expedici zboží vás bude přepravce informovat o termínu doručení. Přímo s přepravcem je poté možno dohodnout individuální termín.

Platba a faktura

Jaké jsou možnosti platby?
Bližší informace k platebním podmínkám naleznete v sekci JAK NAKUPOVAT.
Potřebuji vystavit zálohovou, popř. finální fakturu k mému nákupu.
Na některé z našich infolinek nebo informacích obchodního domu vám na požádání rádi vystavíme fakturu k vašemu nákupu. Promyslete, prosím, jaké údaje při objednání vyplníte. Fakturační údaje později nebude možné změnit.
Jak mám postupovat při změně způsobu platby?
Kontaktujte nás na naší zákaznické lince a sdělte nám, o jakou změnu způsobu platby máte zájem.
Jak sjednat splátkový prodej?
Více informací ohledně splátkového prodeje naleznete v sekci NÁKUP NA SPLÁTKY.

Naše obchodní domy

Jaká je otevírací doba a kontakt na obchodní domy?
Aktuální otevírací dobu a kontakt na naše obchodní domy naleznete v sekci PRODEJNY.
Potřebuji naplánovat kuchyň.
Služby spojené s plánováním kuchyní naleznete v sekci KUCHYNĚ NA MÍRU.
Je možné rezervovat zboží na obchodním domě?
Zboží si můžete rezervovat vytvořením e-shopové objednávky s osobním vyzvednutím na zvoleném obchodním domě. O stavu vaší objednávky vás budeme informovat emailem. Jakmile bude zboží připraveno, obdržíte výzvu k odběru. Nejezděte si pro zboží dříve, než obdržíte tuto výzvu, nemuselo by být připraveno. Potřebovat budete číslo vaší kupní smlouvy nebo objednávky. Zboží pro vás rezervujeme po dobu 14 ti dnů od obdržení výzvy k odběru.

Akce

Nejde mi uplatnit slevový kód na e-snopu.
Nejde-li vám uplatnit slevový kód, zkontrolujte, prosím, zda se na nakupované produkty sleva vztahuje a zda neuplynula platnost slevového kódu.
Ceny produktů na e-snopu sconto.cz jsou označeny následovně: *Běžná cena, **Zvýhodněná cena pro členy SCONTO Clubu a ***Akční cena.
Při registraci k odběru newsletteru získáte slevu 35 % na nábytek na váš první nákup. Tato sleva se počítá z běžných cen a lze ji uplatnit pouze u zboží, pro které byla stanovena **Zvýhodněná cena pro členy SCONTO Clubu.
Dále se slevy nevztahují na zboží z aktuálního reklamního letáku, služby, kuchyňské spotřebiče, dřezy, vodovodní baterie a na již jinak zlevněné zboží. Slevy nelze sčítat. Akci není možné kombinovat s jinou marketingovou akcí společnosti SCONTO Nábytek.
Chci se dozvědět bližší informace o právě probíhajících akcích.
Informace o aktuálně nabízených akcích naleznete na našich webových stránkách v sekci AKCE.
Na jaké produkty nelze uplatnit slevu?
Slevy se nevztahují na zboží z aktuálního reklamního letáku, služby, kuchyňské spotřebiče, dřezy, vodovodní baterie a na již jinak zlevněné zboží. Slevy nelze sčítat. Akci není možné kombinovat s jinou marketingovou akcí společnosti SCONTO Nábytek.
Co je to SCONTO klub?
Více o výhodách našeho SCONTO klubu naleznete v sekci SCONTO CLUB.

Reklamace

Jak mám postupovat při vznesení reklamace?
Jak postupovat při vznesení reklamace naleznete v sekci REKLAMACE.
V balení chybí montážní návod.
Pokud jste nenašli montážní návod v některém z balení produktu, naleznete jej v našem e-shopu na stránce produktu v záložce „Ke stažení“. Případně kontaktujte naše reklamační oddělení a naši pracovníci vám montážní návod obratem zašlou.
Jak mám postupovat při výměně zboží?
Při nevhodně zvoleném produktu máte u nákupu přes e-shop možnost odstoupit od kupní smlouvy a produkt na vlastní náklady vrátit zpět na nejbližší pobočku. Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-snopu naleznete v sekci ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
Jak mám postupovat při vrácení zboží a odstoupení od kupní smlouvy?
Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-snopu naleznete v sekci ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
Kontaktní formulář Máte jiné dotazy?
Napište nám!
Napište nám
Zákaznický servis telefon
+420 225 510 000 Po–Pá 8–19h | So–Ne 8–16h
Zákaznický servis telefon
Cookies Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací