Domů / MAGAZÍN / ZAŘIZUJEME / Nakupujeme: Krok po kroku od výběru zboží až po doručení

Nakupujeme: Krok po kroku od výběru zboží až po doručení

07. 07. 2022, SCONTO Nábytek
Jak probíhá nákup ve Sconto e-shopu, čeho si všímat při nákupu, co když zboží, o které máte zájem, není ve skladu, lze koupit zboží na splátky i při online platbě a na co myslet po nákupu? Přinášíme vám odpovědi na tyto časté dotazy.

Jak probíhá online nákup na stránce Sconto?

Nákup je snadný a intuitivní. Na stránce si vyhledáte zboží přímo zadáním jeho názvu do vyhledávače, nebo se na zboží dostanete prostřednictvím kategorií sortimentu. U vybraného produktu si zvolíte „Přidat do košíku“ a následně máte dvě možnosti: „Nakupovat dále“, pokud chcete ještě něco přidat do objednávky, nebo „Pokračovat do košíku“, kde se vám zobrazí souhrn vybraných produktů v objednávce.

V tomto kroku máte zároveň možnost zvolit, zda se chcete stát členem SCONTO Clubu. Pokud máte k dispozici slevový kód, můžete ho v tomto kroku uplatnit. Pokud jste byli dříve na prodejně osobně a náš poradce vám poradil s výběrem, ale nakonec jste se rozhodli provést online objednávku z pohodlí domova, můžete ještě při objednávce zadat do políčka „Kód vašeho Sconto prodejce“, který jste od něj obdrželi. Vyjádříte tím vděk konkrétnímu prodejci a pro nás je to signál, že vám poskytl službu, s kterou jste byli spokojeni.

Další krok následuje po kliknutí na tlačítko „Doprava a platba“. V tomto kroku máte na výběr nejprve ze dvou možností, a to buď „Doručení na adresu“, nebo „Osobní odběr na prodejně SCONTO“, kde si můžete zvolit konkrétní prodejnu, v které si zboží vyzvednete. Následně si vyberete způsob platby.

Platbu lze provést různými způsoby – od klasické platby v hotovosti nebo kartou přímo na prodejně, případně si zvolit dobírku při dopravě, přes různé možnosti online platby až po splátkový prodej. V následujícím kroku „Vaše údaje“ zadáte údaje potřebné k uzavření objednávky. V posledním kroku „Souhrn objednávky“ se zobrazí shrnutí celé objednávky. Zaškrtnutím souhlasu s obchodními podmínkami a se zpracováním osobních údajů dokončíte objednávku kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Následně vám přijde e-mail se zpracováním objednávky.

Čeho si při nákupu všímat?

Pro někoho je důležité, aby si zboží mohl okamžitě vyzvednout, pro jiného aby zboží naopak přesně rozměrově sedělo do daného prostoru. Jiní zákazníci zase mají přesně stanovený finanční limit pro nákup, který nechtějí překročit. Ale najdou se i tací, kteří hledají zboží s určitými funkcemi – například sedací souprava musí být rozkládací, aby se na ní příležitostně vyspala návštěva, postel musí mít úložný prostor pro lůžkoviny a podobně. Často se stává, že zákazníci sledují i všechny tyto atributy dohromady. Je proto důležité si důkladně číst popisy k produktům a ještě před vložením do nákupního košíku zjistit, zda splňují všechny požadavky. Proces výběru může usnadnit filtr produktů, pomocí kterého si zákazník může vyselektovat z široké nabídky produkty s těmi parametry, o které má zájem.

Co když zboží, o které máte zájem, není skladem?

Pokud je zboží skladem, jeho obvyklá doba dodání bývá do pěti dnů. Pokud zboží není skladem, je možné ho objednat a tím si ho v podstatě zarezervovat pro sebe. Když zboží přijde, bude zákazník informován o jeho dodání na sklad.

Můžete si koupit zboží na splátky i při online platbě?

Ano, samozřejmě. U této volby se vám zobrazí dvě automaticky přepočtené možnosti. Jednou je možnost „Chci rychle splatit“ a druhou je „Chci nízkou splátku“. Již z jejich názvů je zřejmé, jakého typu splátky budou. Pokud by vám ani jedna ze dvou uvedených možností nevyhovovala, stále je k dispozici i třetí možnost, a to „Chci si zvolit vlastní splátky“. U ní se vám zobrazí online kalkulačka, která vám přepočítá splátky na základě vámi zvolených kritérií.

Na co myslet po nákupu?

Pokud si chcete zboží vyzvednout osobně, můžete tak učinit, jen je potřeba si ověřit, zda je na skladě v konkrétní pobočce, kterou se chystáte navštívit – v Česku je až osm prodejen, na Slovensku čtyři (na dostupnost zboží v konkrétní prodejně je možné se podívat přímo v e-shopu). K odběru bude připraveno okamžitě po potvrzení vaší objednávky. V případě zboží, které doručí kurýr, si můžete předem rezervovat i vykládku objemných položek.

Po převzetí zásilky je povinností zákazníka zboží řádně zkontrolovat, zejména zda je obal neporušený, dodávka úplná a zda produkt není poškozen. Poškozené zboží není povinen převzít, případně pokud tak učiní, stručně popíše porušení nebo poškození obalu / poškození zboží / chybějící zboží v dodacím nebo výdejním listu.

Pokud již máte svůj vysněný kousek doma, smontovaný v souladu s pokyny a umístěný přesně tam, kam jste si ho naplánovali, nic nebrání v jeho používání. Nepoužívejte ho ale k jiným účelům, než byl vyroben (například z pohovky nedělejte trvalé lůžko). Myslete také na to, že jednotlivé druhy nábytku mají své limity ohledně nosnosti nebo neúměrného zatížení, které mohou způsobit trvalé poškození. V případě přemisťování nábytku někdy v budoucnu to tedy dělejte bez jakéhokoliv zatížení a pokud budete s nábytkem hýbat, uchopte ho za svislé prvky nebo pevné konstrukční části. Životnost objednaného zboží prodloužíte také správnou péčí a pravidelným čištěním.
Ve zkratce:

Čtěte také

Ukázat další články

Výbava každé kuchyně: Hrnce a pánve

Hrnce a pánve jsou základní nádobí do kuchyně, bez nichž si teplé jídlo v podstatě neuvaříme – nepočítáme-li tedy instantní polévky, které stačí zalít horkou vodou. …

Pro příjemný spánek: přikrývky, polštáře a matracové chrániče

Spánek je důležitý pro regeneraci těla a zdraví organismu. Na jeho kvalitu má vliv řada faktorů, včetně světla, tepla nebo samotného vybavení postele. Jak si vybrat …